Beetuskoo 16+2 haftalık hamileyim ve mememi sıkınca süt gibi şeffaf bi sıvı geliyor aynı şeyi yaşayan var mı? Sütün ilk damlaları çok önemli diyorlar sıkmamak beklemek mi lazım bilemedim?
defne55 Beetuskoo sıkma hem ilk damlaları önemli hemde erken doğumu tetikliyor ben hiç ellemedim mesela 37 haftaligim ilk defa bu gece süt gelmiş gogsumden ona bile ellemedim korkumdan bence sende elleme haftan daha çok yeni
Beetuskoo defne55 erken doğumumu tetikliyor😫 ay hiç ellemiyim o zaman bende hoşuma gitti sıkıp duruyorum 😂
Symnrdlkra Beetuskoo tedirgin olmana gerek yok canim vucut bebek dogdu saniyir ya sutun gelmesi normal bendende geliyor sen sadece sıkma o kadar birsey olmaz bir defadan