Utayturku Kızlar ben 8+5 im mide bulantım hiç bitmiyo doktorda çok kusarsan gel diyo. Çok kusmak terimi ne demek anlamıyorum kime göre çok yani bu. Bide iki gündür ishal oldum ne yapmam lazım akıl verin 😔😔
Essem Utayturku canim ben de 9. Haftada ishal olmustum karin agrisi mide bulantisi ishal falan kendi doktoruma gittim salgın var dedi bi de kanımda enfeksiyon cikti serum takti iki gune iyilesmistim
gizembas İshalde varsa doktora git canim kendi doktoruna gitmen sart degil acile de gidebilirsin hamileyim diyince kan tahlili yaparlar ishalin ile ilgili ona gore ilac veriyolar benim doktorum uzak oldugu icin evime yakin hastaneye gidiyorum hastalaninca mide bulantin belki de hasta oldugun icindir