BuseYcelDoan Kızlar merhaba 17. Haftamdayım herkes soruyo ki bebeğini hisssediyo musun? Nasıl his olması gerekiyor onu bile bilmiyorum yani öyle bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum. Bu durumu doktoruma dediğimde de o daha çok küçük hareketlerini hissetmezsin demişti. Acaba bu haftalarda olup da hisseden oluyor mu?
HandeMersin BuseYcelDoan merhaba canım bebeğin kalp atışını bulabilirsin karnında hissedersin seninle atan bir kalbin olduğunu 3-4 hafta sonra da inşallah teklemelerini hissetmeye başlarsın.
SerapUGR BuseYcelDoan 19.haftada hissedersiniz kalp atısını hissedemezsiniz kalp atısı seklinde bişeyler hissedebilirsin ancak canım
BuseYcelDoan HandeMersin HandeMersin evet dokunduğunda birkaç defa kalp atışını hissettim amA böyle hareket falan onu hissedemedim henüz. Ultrason kontrollerinde görüyoruz çok hareketli.
HandeMersin BuseYcelDoan dediğim gibi Allah izin verirse 3-4 sonra zaten 20-21. Hafta da olursun hissetmeye başlarsın sende ilk hamilelik ise bazn geç hissedebiliyor insan.
Supersmomm BuseYcelDoan Bebeğimi 20. Haftda net olarak hissettim ilk doğumunuz ise daha da geç hissedebilirmişsiniz içiniz rahat olsun yani 🤗
BurcuYce Bende 20. Haftadan sonra hissetmeye başladım. Aynı senin gibi düşünüyordum nasıl bir his acaba diye? Şuan 26+5 deyim. Ve kıpır kıpır bir kızım var. Muhteşem bir duygu 😍 Beklemeye devam et kişiden kişiye göre değişiyor ☺🙏🏻
Aliyahyaannesi BuseYcelDoan canım içini ferah tut ve etrafında hala hissetmiuormusun diyenlere de kulak asma derim onlar sadece konuşur çünkü insanın içine dha çok kod u salıyorlar. 17 haftalık dha erken ama erken de hissedenler oluyor tabi ben 22 gbi hissetmiştim. İçinde bir kıpırtı hissediyorsun anlıyorsun zaten bebisin oldugunu😍
Demir Bende dün post açtım bu konu ile ilgili 15. Haftamdan beri hissediyorum bugün tam 16 haftalık ve artık daha uzun sürüyor.Herkes evet bebeğin dedi🙂 Doktorlar nadirene olsa 14. Haftadan hissedilebilceğini söylüyor.Aynı seyirme gibi ve hep karnımın alt kısmında aynı yerde🤗 22. Haftaya kadar yolu varmış sakın stres yapma annesi💗
Mirzaannesi Bende ilk 16. Haftada içimde sanki patlayan şeker varmış gibi, içimde kelebekler uçuyormuş gibi, damar seğirmesi gibi hisler hissediyordum şimdi tamamen sürekli tekmelerini hissediyorum çok fazla hareketli elhamdulillah 🌟🌪 şu an 21+2 ‘yiz🤰🏼👼🏻🦋