Rumeysa_a Gayet iyi gidiyor şükürler olsun 🙏 ne bulantı ne kusma 🥰 hareketlerinide hissediyoruz yavaştan cok harika bi duygu 😊 sizin nasıl gidiyor cinsiyet öğrenebildiniz mi
Rumeysa_a Minik aslan geliyor 16+4 de ogrenmistim bende umarım sizinkide hala kızdır yanılmamıştır benimki söylememişti 14de gittiğimde bile 🙂
Rumeysa_a arzu_glyprk bizede yaz öğrenince mutlaka 🙄 o nasıl sistemmis biraz daha zorlasalar doğunca öğrenirsin 🤦♀️
arzu_glyprk Rumeysa_a vAllaha ya çok abartıyorlar. Çocuğu aldıranlar oluyormuş cinsiyetten dolayı onu önlem almak için böyle yapmışlar