Sumeyraftt Merhaba hanımlar gebelik boyunca kulak basıncı ile karşılaşan oldumu doktora randevu aldım fakat hala basınç devam ediyor nasıl geçer acaba bir formülünü bilen varmı.?
Sevval49 Sumeyraftt benim de var resmen sağ kulağımdan duymuyorum her sene mutlaka boyle oluyo doktorun verdiği ilaçlarla geciyo hamileyim diye gidemedim bi türlü
sevval55 Hamilelikte benimde tek sıkıntım bu ozelkikle dısarda oluyor dolmusta arabada hızlı yururken yokus cıkarken. Ve aynı anda burnum çok akıyor😀 duyamıyorum cok sinir oluyorum geçmiyo kolay
Sumeyraftt sevval55 evdeyken yine sıkıntı yok idare ediyorumda dediğin gibi dışarda olunca zorlanıyorum kendi konuştuğumu bile anlamıyorum 😁😁 daha 3 ay Doğuma bir çözüm bulmam lazım buna
Sumeyraftt Sevval49 evde bir kaç yöntem denedim bende ama fayda etmedi büyük ihtimal damla verecek banada
Sevval49 Sumeyraftt kulağına dokununca filan ağrıyor mu çünkü bi süre sonra ağrı yapiyo bende evde ne denediysem fayda etmiyo en iyisi ilaç kullanmak