Son_gul1 Kizlar merhaba 15 haftalik hamileyim bugün goguslerim acimiyo ve sizlamiyo acaba bunu yaşayan varmi göğüs ucuna dokununca aciyo sadece bu kötü birsey mi bebek iyidir dimi