2104 Selam kızlar 11+3 günlük gebeyim sağlık ocağındaki doktorum bana 3 tane vitamin verdi 2 ilacın içerisinde folikasit var ayrıyetten içmem gerekiyor mu? Kendi doktorumada hiç sormak aklıma gelmedi çünkü dün başladım içmeye ama tedirgin oldum acaba önce tek başına folikasit mi kullansam yoksa bütün vitaminleri mi kullansam ?
Seda_123 2104 Canım folik asit 12.haftaya kadar kullanılıyor 12.haftadan sonra vitamin kullanıyorsun benim doktorum 12.haftada bıraktırdı folik asiti vitaminleri içmeye devam ettim
2104 Seda_123 şimdi doktora sormadanda folikasiti bırakmakta istemiyorum ama diğer vitaminlerin içinde folikasitte varmış:( çok kararsız kaldım valla
Ayca517 Ben 10+3 um 6. Hafta biterken mor renkteki folik asit bitince biraktirdi vifolic marka yardmci gidaya baslatti icinde omega3 folik asit vitami ve mineraller falan var dedi siz hangi markayi kullaniorsnz