Cigdem30 Merhba kizlar 33 haftalik oldum doktor randuvu icin sorum olacakti benim doktorum 20 gunde bir kontrole cagryor ama ben 20 gun kisa zaman gordugum icin aydar bir kez gidyorum sizlerin doktoru kac haftada bir cagryor normalde ayda bir olmasi lazim deglmi 🤔🤔
Gizemabc Cigdem30 gebeligin gidisatina gore degisir bence. Doktorunuz ne zaman cagiriyorsa o zaman gitmelisiniz
Nur1991 Cigdem30 Beni 29 haftalikken 32 de gel dedi canım doğum yaklaştıkça randevular de sıkılaşıyor bildiğim 2 haftaya sonrada hafta da bir çağrılıyor doktorunuzun çağırdığı zaman gitmelisin canim
Husna42 Cigdem30 33.haftaya kadar 3 haftada bir çağırıyordu şimdi 10 güne bir görmek istiyor doktorumuz.
defne55 Cigdem30 en son 32 haftada gittim şimdi 36 haftaligim bu hafta gidicem 1 ay yani çok normal ayda bir her doktor 15 günde bir çağırmıyor kimisi 32 haftadan sonra 2 haftada bir çağırıyor kimisi 37 haftadan sonra
Memoss Bizi ayda bir cagiriyo 32 de gittik su an 33+2 yiz 36 da gidip nst 'ye baglanacagiz 🤷♀️herşey yolunda ise ayda bir iyidir
Seda_123 Cigdem30 32 den sonra randevular sıklaşır 2 haftada bir çağırıyor doktorlar doktorunuzun dediğine uyun bence
Biyolog Cigdem30 bende 33+0im. 32 de gittim artık 2 haftada bir geleceksin dedi canım. Nst yapılacak 34 Sonra 37de de çatı muayenesi. Tabi bi sıkıntım olmadığı için bu şekilde.
Akademisyenanne Cigdem30 30 haftaligiz. Ayda bir gidiyorum. Calisabilir raporu icin 32. Haftada gidecegim. Genelde hersey yolundaysa ayda bir cagiriyor doktorlar.
Demirleblebi Cigdem30 ilk zamanlar ayda bir 32. Haftadan sonra 2 haftada bir çağırıyor. 33. Haftadaysanız 1 ay sonra gitseniz zaten neredeyse Doğuma gitmiş oluyorsunuz. Son haftalarda gelişimini sıkı takip etmek, sizin hissetmediğimiz sancınız varmı diye nst’ye girmeniz gerekiyor. 1 ay uzun bir süre son haftalar için .
_busra 32.haftaya kadar ayda 1 defa gidiyoduk. 32 den 36 ya kadar haftada 2 kez çağırdı. Şimdi ise haftada bir gidiyoruz
CerenAkbulut Cigdem30 o haftalarda artık daha sık gitmeniz lazım tabikide. Ben 28 den sonra 18 günde bir falan gidiyordum 35 ten sonra her hafta gidiyorsunuz