cnntylmz [url=https://hizliresim.com/EO0bkB][img]https://i.hizliresim.com/EO0bkB.jpg[/img][/url] kizlar yumurtlama olmus mu? Klomen kullandim 2.ayim bu catlatma ignesi vermedi doktor var gün asiri degerlendir dedi ama yinede ovulasyonla takip etmek istedim
Yello cnntylmz kuzum cok yaklasmıssın aksam 8 gıbı tekrar dene ya yarın yada obur gun yumurtan olusur