Bilge_37 Merhaba arkadaşlar bir kaçınız doğum yaptıgım günden tanırlar ve fırsat bulduğum ilk an yazcağımı söylemiştim dogum hikayemi ☺️ ve şimdi fırsat buldum her şeyimizi düzene soktuk sayılır ve sıra hikayemizi anlatmaya geldi.😊 25.10.2019 cuma 37+1 de kontrolum vardı ve kontrole gittik sabah eşimle 😌 sıramızı aldık falan derken bekliyoruz ama bende ne ağrı var ne bişey var hiç bir belirti bile hissetmiyormuşum meğerse sonra istenen tahlilleri yaptırmaya gittik nstye falan girdim daha sonra doktorum muayene edicekti 😌 nstye girdim yine bir belirti yok çok fazla agrım çıkmıyor bu haftalarda olması gereken ağırlar dedi nst hemşiresi sonra doktora muayeneye gittik doktorum muayene etti herşeyi gayet normal gayet güzel ilerliyor dedi hatta eşim espiri yapmıştı hocam gelmişken alsakta gitsek olmazmı artık kavuşmak istiyom oglumla 👼🏻☺️dedi doktorda neden olmasın ama normal dogum olabilecekken nie sezeryan yapalımki dedi sonra aklına geldi doktorumun beni 36 haftada çatı muayenesine almamıştı izinli olduğua için farketti sonradan bilgecim ben seni çatı muayenesine almamıştım bugün alıp bir bakalım mı dedi bende olur hocam dedim ve muayeneye aldı ve birden şaşırdı 😂 tabi beni bir korku aldı ne oldu hocam bir sıkıntımı var dedim hayır yok ama dedi bn hemen sorgulamaya geçtim aması ne falan die 😂😂 oda dedi akıntın çok fazla dedi bende evet hocam dedim yani 1 haftaya yakındır ole dedim ama önemsememiştim hani rahim kendini hazırlar falan die düşündüm dedim oda bir dk dedi ve utradrasyonla baktı ve serviks duvarın baya incelmiş dedi dogum çok yakın dedi inanamadım çünkü bizim memleketimizde kocaman hastanemiz olmasına ragmen içinde doktorumuz yok ve 1 saatlik çankırı iline gidiyoruz muayeneye😏 dedim hocam ama biliyorsunuz biz çankırı dışından geliyoruz ve eşim çok panik yapar nasıl olcak dedim oda istersen gönderede bilirim yatırada bilirim çünkü azda olsa açılmanda var dedi nasıl derseniz dedim ve üstümü giyinmeye girdim oda eşimle konuşmaya gitmiş ve yatışımızı yaptırdı bu arada saat 12.30 1 e geliyor bni tekrar nstye bagladılar eşim eşşaları almaya gitti giderkende doktora tembih ediyor hocam bn gelmeden dogurmasın die ☺️ Gülüştük Falan eşimi gönderdim bn gayet rahat relaks takılıyorum agrım yok bişeyim yok falan ama saat ilerledikçe yavaştan gelmeye başladı agrılarım eşimde geldi artık bu arada saat oldu 5 ve tekrar çatı muayenesine aldılar ve açılmam 5 cm (ama bn hiç oturmadım sürekli yürüdüm merdiven çıktım ve bn onların faydasını gördüm die düşünüyorum )olmuş ebem gayet güzel ilerliyor dedi süpersin bu gece yaparsın dogunu merak etme dedi ve bni heycan kapladı ondan sonra vakit geçmek bilmedi ☺️Ve asıl agrılar ondan sonra gelmeye başladı ama hala dayanıyorum taki saat 6.30civarlarına kadar sonrası felaketti bnm için 😓 dayanamıyorum diyorum ebeme kayınvalideme eşime yalvarıyorum nolur epudural yapsınlar sezeryana alsınlar bişeyler yapsınlar bn dayanamıyom diyorum oda aşkım dayan bukadar yaptın sen güçlüsün dalan diyorda bn dinlemiyorum bile bir daha muayeneye geldi ebem ve birazdan alcam doguma merak etme 1 saat bile kalmadı dedi ama bn yine aklımdakilerden şaşmadım o ara saat 8e 5 kala aldı bni dogumhaneye ve doktorumu çagırdı 9 cm açıklıkla 5 dk geçmeden doktorum geldi suyumu patlatılar ve 3 ıkınmada ogluşum dogdu ve saat 21.00 a gelmiş ve oglum dogdu tüm agrılarım herşeyim geçti kuş kadar hafiflemiştim zorlana zorlana yürüyerek girdigim dogumhaneden gayet güle oynaya yürüyerek çıktım 🤩 ve benim hikayemde burda bitti . Merak edip okuyanlara inşallah rahatlatma sebebi olur biraz uzun yazdım galiba ama kusuruma bakmazsınız unarım 🙈dogum yapmamış annelerimize gayırlı dogumlar dogum yapmış annelerimizede kolaylıkla buyutmekleri dileklerimle güzel günler olsun hepinize 😌
Selufkaa Bilge_37 ay Harika bir Doğum hikayesi ❤️ Allah aynısından bana da nasip etsin yarın kontrolüm var 39+3 oluyorum da 😂 allah evladınızı size bağışlasın masallah. Toparlandınız mı peki, iyi misiniz
Bilge_37 Selufkaa allaha şukür gayet iyiz bir sorumuz yok allahım sanada çabucak yaruna kavuştursun canım 💕