Hamide_Esila 29+4 günlük hamileyim ve çok şiddetli diş ağrısı yaşıyorum, diş doktoruna gittim antibiyotik ve parol verdi parolu kullanıyorum fakat antibiyotik kullanmakta çok tereddüt ediyorum hamileliğinde diş ağrısı yaşayıp ne gibi çözümler buldunuz...? ATOKSİLİN 1000 mg antibiyotiğin ismi hamileliğinde kullanan oldumu...?
Ftmnrnrr Bende 28+1 im asiri dis agrisi cekiyorum doktor bunu verdi kullanmak istemesemde mecbur kullanıyorum 🥹insallah bir sıkıntı olmaz