Nasippp bende şuan bu durumdayım. Adetim beş gün gecikince test yaptım silikte olsa çıktı. Akıntım yoğundu zaten ama ertesi gün öğlen karın ağrısı ile adet oldum. Bir ablamın tavsiyesi ile yedek testi yaptım aynı silik çıktı. Adet olduğumu görmem ise ilk tuvalete bir pıhtı düştü. Kanama yok. Bir kaç saat sonra tekrar baktım az kanama var. Karnımın alt bölgesi ağrıyor bir de sağ kasığım. Normal adet ağrım belden olurdu. Kafam karıştı şimdi yine baktım bir pıhtı daha düşüp kaydı kan ise adet kanamasından az bi şekilde geliyor. Adetin ilk günü genelde yoğun olur ama bu az. Bilmiyorum. Öyle durumlar var ki ne düşüneceğimi kestiremiyorum.