2424medine Merhaba arkadaşlar bende happy mom kullanıcısı bir anneyim bundan 4 qün önce doğum yaptım şimdi size anlatmak isterim 🥰 Çarşamba qünü gece sancılarım vardı uyutmuyodu ertesi qün randevum olduğu için çok önemsemedim neyse o geceyi öyle atlattım Perşembe qünü randevuma gittim nst bağlandım ben çok anlamdım ama bebek hareket etmiyodu o kadarda çikolata yemiştim sonra sonucu doktora götürdüm gayet iyi birşey qörünmüyo dedi bide ultrasonla bakalım dedi baktı vee bebeğin suyu olamadığını gördü acile git suyu ölçtür dedi bebeğin suyu yok seni doğuma alıcaz dedi ben tabi neye uğradığımı şaşırmıştım çünkü suyu falan herşeyi gayet iyidi nasıl bian bitti anlamdım suyum geldiyse bile hiç bir şekilde anlamdım 😒 hiç bir belirti yoktu bende çok üzülmüştüm doktorun söyledi şeyin şokuyla büyük ultrasona girdim ve evet bebeğimin suyu yoktu o yüzdende hareket kısıtlanmıştı beni acilen yatırdılar ve sezeryan olucağımı söylediler ben çokta korkuyodum çok ağladım 🙈 herşey hazırladılar beni götürdüler ameliyathaneye hala ağlıyorum herkes ağlama diyo bana tutamıyorum çok zor gerçekten belden beni uyuşturdular ve yarım saat sonra bebeğimin sesini duydum 💕 o kadar güzeldi ki o kadar korkuma gine çok şükür iyi dedim ameliyattan çıktım bebeğimi gördüm kucağıma aldım 🥰 sezeryan çok sıkıntı yaşadım hala yürümekte falan yaşıyorum ama çok şükür ki rabbim bağışladı o qün randevum olmasaydı ne olurdu bilmiyorum allah çok büyük şimdim bebeğim yanımda o kadar güzel ki galiba dünyanın en sancılı acılı şeyi olmasına rağmen dünyanın en güzel en farklı duygusu çok farklı bambaşa birşey 💕💕 Benim size bu arada önericeğim şey sancılarınızı ağrılarınızı hafife almayın her sancının bir anlamı var 🎈🎈 kusura bakmayın biraz uzun oldu ama 🥰
Tuanadeniz1 2424medine Allah analı babalı büyütsün canım ❤️ Küveze girmeye gerek kalmadı değil mi? Benim de 35+1 ama kafası çok baskı yapıyor dedi dün doktorum ve sürekli yatmam gerektiğini söyledi de korkuyorum
2424medine Tuanadeniz1 hayır küveze gire bilir dedi ama sonra kontrolleri yapılınca alınmamış çıktığımda odadaydı 💕 Rabbim size bağışlasın inşallah . Kilosu iyi ise gerek duymuyolar kilosu önemli
2424medine duyguozz26 amin inşallah rabbim sağa salim kucağına almayı nasip etsin inşallh 🙏💕 Ben araştırma hastenesinde yaptım doğumu
Tuanadeniz1 2424medine iyi bari ya şükür .. şuan 2850 benim kilosu inşallah az daha dayanır da gerek kalmaz bize de 🙏🥰
2424medine rks rks teşekkür ederim 😊 tabi sakıncası yok 🙏 lise mevzunuyum 21 yaşındayım 24 ekimde doğum yaptım 💕
rks > 2424medine tabi sakıncası yok 🙏 lise mevzunuyum 21 yaşındayım 24 ekimde doğum 2424medine çok teşekkür ederimm