Basaaak benim riskim yoktu daha geçen pazartesi doktoruma gittim her şey yolunda dedi enfeksiyon yok,erken doğum riski yok,rahim ağzı uzunluğu çok iyi dedi. Ya gittiğim bütün doktorlar risk yok dedi. İlişkiye giriyorduk eşimle yani hiç sıkıntım yoktu uzun yola da çıktık yani 2.5 saatlik yola tabi kendime dikkat ediyordum. Geçen salı kontrolümden bir gün sonra da ilişki sırasında kanamam oldu acile gittik rahim ağzı kapalı dedi ama nst de hafif sancımın çıktığını söylediler. Evde uzanıyorum dinleniyorum progestan ilaç kullanıyorum. Niye böyle oldu hiç bilmiyorum😔