Ozican
Kızlar merhaba,
33.haftamdayım.Sağ göğsüm inanılmaz acıyor.Koltuk altımdan başlıyor ağrısı yürürken bile ağrıyor.Sol da yok hiçbir şey.Sıvı gelmesi de sağ göğsümden olmuştu ilk.Sol da sıvı gelmesi de yok.Sorum şu bu haftalarda göğüs ağrısı normal mı? önlem mı almalıyım? ciddi birşey mi? Sadece ucu değil göğüs komple acıyor.Bilgisi olan yazabilir mı? Doktoruma yazmadım henüz.