Umutherdaimvar GF01S iyiyiz çok şükür🙏🏻 Şimdiye kadar herşey güzel gidiyor, kilo alımı bu haftalardan sonra hızlanacakmış bakalım🙈
Umutherdaimvar GF01S bizim yarın 26.haftamız başlıyor çarşamba kontrolumuz var 24.haftadaki kontrolumuzde yaklaşık 800gramdı biraz önde gidiyor bizim minik😊
Minnakmom Yarın 26 ya giriyoruz nasipse halimize şükür diyelim kalça ağrıları ve yatakta zor dönme dışında iyiyiz çok şükür kızımla 🌸💕🤲🏻🧿
Emirefedefne15 Bizde 26+1 10gun önce kontrolümüz vardı herşey yolunda kilosu gelişimi herşeyi yerinde dedi bu haftadan sonra bakicaz bakalım😉😁
Giz89 Biz 25+4te gittik 1200 filan olmuş şekerde yok ama 2 haftada 500 grm almış baya bi önden gidiyoz biz napcaz bilmiyorum bu gidişle 4 kilo filan doğurcam herhlde 🤦♀️😁