Luisluis bildiğim kadarıyla her poşet arabada kullanılabiliyor. Yurt dışında mecburi istiyorlar olmadan çıkartmıyorlar hastaneden. Bence kışında olsa arabayla kozada olsa kullanışı çok uygun gerekli bişey. Koş aylarına denk geliyor evet ama bunların içine battaniyede oluyor emniyet kemerlerinin geçtiği. Bebek küçük olduğu için uyusa bile gittiğiniz yerde alıp inebiliyorsunuz. İkinci bebişimizdede kullanacağız biz . Doktor sadece gezerken fazla kullanmayın uzunca durmasın önermiyoruz demişti düz bir şekilde yatsın dışarda demişti.