Nazliii35 Aynı ben🥺😅😅😅 Son adet 11 Şubat ama doktor geç döllenme diye 17 Şubat yaptı 🤷♀️ Başka doktora gittim oda bana senin 11 Şubatmış en son hangi tarihte adet olduysan odur demişti🤷♀️İşin kötüsü Doğum anında 1 gün bile çok önemli benimde kafam çok karışık