FahriyeztrkYcel Merhaba kızlar bugun demir ilacı takviyesi verdi doktorum sormayı unuttum tiroit içinde aç karnına içiyorum demirde de aç karnına yazıyor tiroit ilaçlarıyla diğer ilaçları aynı anda almak iyi değil diyolar .Demir ilacını nasıl aç karnına içebilirim siz nasıl yapıyorsunuz?
Drngrkm FahriyeztrkYcel canım aynı sorun ben de var. Tiroidi sabah içiyoruz malum. Demir ilacını da gece geç saatte yatmadan içiyorum. Akşam 6-7 gibi yemek yiyince gece aç oluyorum zaten 😊
Gmz0705 FahriyeztrkYcel çok ilginç çünlü ben günde 2 kere ve tok karnına içiyorum. Doktorda öle yazdı reçeteye
kelebek12345 FahriyeztrkYcel ben arada bir saat ile içiyorum. Ac karnına ikisinide. Doktor kan ilacını aksam ic diyor ama aksamda unutuyorm sürekli. Tabi bende hamilelik yok suanda.
Minnakanne FahriyeztrkYcel bende ikisini kullandım zamanındaa 😊 gec kahvalti yapiyordum zaten sabah esim ise gondermek icin uyandigimda 7gibi tiroid ilacimi iciyordum uyuyordum 10bucuk 11gibi uyandigimda da demir ilacini iciyordum yarm saat sonra da kahvalti yapiyordum. Bu seklde kullandim hep ve tiroidim ciddi anlamda duzene girdi dahiliye doktorum soylemisti bu sekilde kullanmami. 🌸
FahriyeztrkYcel Drngrkm geç yedim bugun mecburen ,uyku arasında mı içsem diyorum gece saat kurup😀 çünkü sabah tiroitle başlıyorum sonra d vitaminim var extra şimdi multivitaminde verdi doktorum kafam karıştı iyice
Drngrkm FahriyeztrkYcel o saydıklarnjn hepsinden ben de içiyorum 😄 yani 1 günden birşey olmaz ama olabildiğince geç içersen daha iyi tabi.
Gmz0705 Evet bana öyle yazdı doktor. Hemde günde 2 kere içiyorum ben. Hatta dediki kahvaltıdan iki saat sonra ve çay kahve içme bunu içinde 2 saat falan gbi bişiler sölemişti. Çok oldu hatırlamıyorum nasıl güvendiysem hiçde sorgulamadım 🙈🙈🙈🙈
Ikinciyibekliyorum Evet bende tiroid icin sabah ac karnina kahvaltidan en az 45 dk once 25 mcg bir hap aliyorum. Gyno ferro diye demir hapim var onu da sabah aksam tok yazdi doktorum. Yemeklerden en az 1 saat sonra yutacagim onlarida. Troid ac karnina. Drmir ilacim tok karnina benimde.
Ikinciyibekliyorum Gmz0705 🙂 gunde 2 kere sabah aksam aliyorum.birini kahvaltidan 1 saat sonra birinide aksam yemeginden 1 saat sonra aliyorum. Sizde öyle tok aliyorsunuz sanirim 🙂
Gmz0705 Ikinciyibekliyorum aynen bana da kahvaltıdan ve akşam yemeğinden 2 saat sonra dedi ve özellikle çay kahve içme ilacı alınca dedi. Ama çok da düzenli içiyo değilim vallahi 🙈
Ikinciyibekliyorum Gmz0705 ben sabah aksam kahvaltidan 1 saat sonra yutuyorum 🙂 cunku o kdr cok hap kullaniyorum ki daha hepsini saati var telefonum uyariyor ilac saati diye 🙂
Pcdshn Ben detaylı sormuştum, demir sabah aç karnına, tiroit gece en son yatarken.. Bu şekilde daha etkili bile oldu tiroit ilacı 😊 geçmiş olsun.. Asla yan yana kullanamıyoruz zaten 🤞
Aylaaaaaaaylin Arkadaşlar ben 18 haftalık hamileyim bende troid çıktı ben yeni ögrendim bu konuda bana bilgi verirmişsiniz lütfen çok korkuyorum ilaç kullanıyorum şimdi kaç gündür çok kötüyüm
Dlrm FahriyeztrkYcel benim midemi rahatsız ettiği için ben Demir ilacımı gece yatmadan alıyorum Doktorum da öyle tavsiye etti