Kdzeregli Sedakangal 6+5im bel ağrısı yok şu an ama kasık ağrıları ve halsizlik var 3. Aydan sonra geçer diyorlar sabır 🤲🏻
anneadayi06 Sedakangal 6+2 evet bel ve kasık ağrısı oluyo ara ara. Halsizlik yorgunluk ve mide bulantısı 🤢
hndgkct Sedakangal bende de ara ara kasık ağrısı oluyor mide bulantısı var hafiften ama kusma falan yok Çarşamba kalp atışı için gidicez 🤲🙏
Derya_Mustafa Kdzeregli Bende 5+6 bel agrısı oluyor arada böyle adet agrısı gibi hissediliyor ama sonra geçiyor ve halaizlik evet bendede var hep uyumak veya yatmak istiyorum
hemsireanaa Derya_Mustafa normal diyo tüp bebekle hamile kaldım kesede sorun yok yolk sacta göründü ama
Derya_Mustafa hemsireanaa hmm anladım ya bazıları hamilelikte lekelenme normal degil diyo ondan soruyorum gerçi herkez başka şeyler söylüyo ama. Hayirlısınla kavuşuruz yavrularımıza inşallah 🙏🙏