Zilan__zilan ben ilk adet olduğum yaşlarımdan beri adet düzensizliği yaşıyordum en son 3 ay üstüste adet olmadığımı farkettim ve doktora gitmek istedim korktumda açıkçası sanki çocuğumun olmasına engel olacak bişeyler var sandım ama yapılan testlerde hiçbir şey çıkmadı doktorumda olur öyle demişti😂🤦🏼♀️ Doğum kontrol hapı kullandım 5 ay sonra bıraktım 3 4 ay sonra yine düzensizleşti yani oluyor öyle şeyler