Mucizemm2 Merhaba,olurda süt gelmezse özellikle sezeryan sonrası hangı mamayı alıcaksınız yada aldınız kızlar?
Solitoo Mucizemm2 Benim kızımda gelmedi her mamayı denedim ama en iyisi bebelac gold Harika bir mama canım😇
Tgb2310 Mucizemm2 bebelac gold öneririm. Teyzem her mamayı denedi ama hepsinde sorun yaşadı aptamil gaz yapıyor hipp bebeği çabuk acıktırıyor sma da gaz yaptı en sakin olanı bebelac gold hem hemen acıktırmıyor hem de gaz problemi olmuyor
espalp Mucizemm2 Hipp organic almıştım yanıma. Şimdi hipp combiotic kullanıyoruz. Her bebeğin uyum sağladığı mama farklı oluyor deneye deneye bulunuyor ama Hipp deneyeceğiniz ilk marka olsun derim
Burcu16 Mucizemm2 hipp ve bebelac gold gerçekten çok iyi bebeğimde reflü çıkınca bebelac gold ar ile devam ettik hala da kullanıyorum 1 yaşına Yeni girdik
turker_meryem_yavuz Humana nın maması çok güzel. sindirimi kolay filan bebeğim baya sevdi. tavsiye ederim tabi ama sen yine bir araştır ettir. her bebek farklı sonuçta