Ayse_ 34 de gitmiştim doktora 2.5 kiloydu yarın gidicektim doktorun randevusu iptal edildi mecbur haftaya kaldı gitmem ☺ Kaç kilo oldu gelişimini merak ediyorm yarını sabırla bekledim şimdi yine beklemek düşüyor bana 🙄
cimennbayann Ayse_ bende en son 21 şubatta gitmiştim 2.270 ti cuma tekrar gideceğim merakla 4 gözle bekliyorum durumumuz nedir diye 36+üz 😊
Ayse_ cimennbayann aynen canm bende 36+1 im kızın mı olucak oğlun mu kadık ağrısı kuyruk sokumu ağrısı faln ne durumdasın ☺
cimennbayann Ayse_ kızım olacak inşallah canım o ağrı şükür yok yani vardı 3-4 aylıkken de çok şükür geçti şimdi bacak ağrılarım var 😞😞 sen ne durumdasın Senin bebişin cinsiyeti ne
Ayse_ cimennbayann kızım olucak inş bende kuyruk sokumu ağrısı çok var özellikle akşamları kasık ağrım sağ tarafım adım bile atamıyorm dinlenince geçiyor bacak ağrısı huzursuz ayak sendromumu
Serap_tulum 36+3 üz dün gittik doktora 3.125 gr. Çatı muanesi olduk şu anlık normal Doğum görünüyor 🙏🏻
Ayse_ Serap_tulum maşallah canım yediklerin yaramış bebişe bakalım bnde çok merak ediyorm ne durumda die ☺
Ayse_ 123w123w nişan geldikten 3 4 kiminin 1 hafta doğum oluyor canm açıklık varsa hayırlısı inş sağlıkla kucağına alırsn
Semranurum 36 + 6 3.100 grm 1 cm acıklıgım var benimde bu sabah yumurta akı gibi kanlı bir akıntım geldi nişanmıdır acaba