360604 Çok geçmiş olsun ben39+1 im hamileliğimin başından beri idrar yolu enfeksiyonuyla uğraşıyorum ve 10 gun de bir antibiyotik kullanıyorum fitil tek kullanımlık vs ama hakiki elma sirkesi kullanıyorum o daha faydalı sende dene istersen selpaga döküyorum genital bölgeme koyuyorum o sekil yatiyorum yada gun icinde surekli duruyor baya faydasını gordum