Stella_ benim de Doğuma 2 ay var beşiği aldık ama ben çilekten dolap ve şifonyer alacağım Yatağını da sonradan montessori alacağım çünkü hem bebekle sonradan oda dizmek daha zor olacak hem de bebek de olsa ıvır zıvırı çok her şeyi bir yerde olsun diye oda alacağım. Eninde sonunda odası olacak en baştan yapayım dedim ben