Taze_hamis ben özelde oldum devlet hastanesine pek güvenme 1200 lira istemişlerdi mart ayında oldum uyutuyolar benimde bebeğim gelişmediği için kürtaj olmuştum 1 2 dakka sürmüştü sana tavsiyem vakumlu yada iğneyle kürtaj olma için tam temizlenmeyebilir bebek pek gelişmediği için yani kan pıhtısı daha o yüzden sana zarar vermeden kürtaj yaparlar çok geçmiş olsun rabbim kimsenin kucağıni boş birakmasin