Sevey Kızlar 37+3 üncü haftamdayım ilk doğumum sezeryandı bu da öyle olucak dün gece yarısı hemen kasıklarımda mı desem sezeryan dikişlerinin başlangıç noktası mı desem nasıl bir ağrı yaptı 10 dakika falan sürdü uykunun içindeydim de iki kere aynısı oldu doğum sancısı olucağını sanmıyorum öyle mi belirti veriyo ilk ?
Eime Sevey bende 3 4 gündür o ağrıyı çekiyorum hatta diyorum ki sanki iç dikişler yırtılıyo öyle Bi ağrı