Melisyaa Arkadaşlar normal Doğumdan sonra vajina bollaşması oluyormus diye bir şey duyuyorum sürekli benim ilk hamileliğim 34+3üm herşey normale uygun kısmetse normal Doğum yapıcam ama bu mesele aklımı çok kurcalıyor normal Doğum yapan tecrübe sahibi arkadaşlar yazarsa çok sevinirim hayırlı Pazar’lar 🥰🌸
Buketttt Melisyaa canım ilk doğumda hemen bollasmaz, zaten daralıyorlar , vajinain ciddi derecede bollasmasi birden fazla nöronal doğum sonrası oluyor, onun da çözümü 40 dk lık basit bir operasyonla halloluyor, hiç çekinme 😊
Yavuzum1202 Bende normal Doğum yaptım bitane kürtajım oldu 4 kılo dogurdum oğlumu suan hala zor oluyor ilişki doktorum iyi dikmiş ilk doğumda böyle bısey olmaz bide sureklı üst üstte doğum yapan annelerde oluyor diye bılıyorum