Rmysa_29 Kızlar 2 gündür bebek hareketlerinde azalma var. Perşembe doktora gitmiştim.Nstde de de fazla hareketli değildi. 35.haftaya geçerken başladı. azalma sizde de böle olan var mı?normal mi bu durum çok korkuyorum.