Sxbmd
Merhaba,kızlar.Aranızda progestron iğnesi kullanan var mı?Ben ekim ayının 1-i rahim filmi çektirdim,sol tüpüm açık,sağ tüpüm tıkalı çıktı.Dr adetin 21 günü 5 tane progestron iğnesi yaptırmamı söyledi.İğne biteli 9 gün olmuş hala adet olamıyorum.Adetimden 3 gün geçmiş.İğneden kaç gün sonra adet oluyorsun?