Ilknur_emin benim sadece kasikta agrim vardi sabah 8de hastanrye gttm smdi geldk cok sukur hiv bsey cikmadi onlem amacli nst ye falan aldilar beni cok sukur doktorumuz gayet saglikli ve hareketli olduqunu soledi onun dışında bir sıkıntımız yook calisiyorum ama genelde herqun hissediorum hareketlerini