Suheyla19A Zhre 17+1 ama hala hissedemedim 16+ larda bi hisseder gibi olmustum ama bebek miydi degil miydi bilmiyorum
Ilknur_emin EdaKnn42 balm fazla kilon varsa biraz daha geç hissedersin ben 24 haftaligim hergun hissedemiyorum bile sende çok yakında hissedersin
Medine_1992 Zhre Erken canım 18 e kadar hatta 20 ye kadar hissetmesen bile normal ama zayıfsan inşallah 17 18 gibi ilk minik dokunuşları hissedersin inşallah
Fdle Zhre ilk 21 de hissettim şuan 26yım hala çok net hissetmiyorum gunde bir kaç kez o kadar 28de çok çok net hissedersin dedi doktorum
Seymaa16 Zhre merhabalar canım Ben 21 de net hissettim Once hissedenler genelde gaz ve bagırsak hareketlerıyle karısırtıyor yengem ebe o soyledı en normal 20 haftadan sonra
Seymaa16 _kubranurr_ ilk sabah namaza kalktım sonr yatağıma gittim Sırt üstü uzandım AA biri içerden tekmelıyo sonra yine sonra yine çok mutlu oldum . Sonra acıkınca ve karnımı okşayıp sevınce kızım tepkı verıyor inş sende hissedersin ama acele etme 🌸
_kubranurr_ Seymaa16 17+5 suan arada kıpırdayısını bende hısedıyorum elimi karnıma koyuyorum sankı bırı elıme dokanıuor gibi maşallah ilk gebelim