EAK 29 ekimde doğum yaptım. Maalesef hem doğum sancılarını çektim hem de sezaryen oldum. Çünkü suyum geldi sancılarım geldi fakat 1 cm dem fazla açılmam olmadı. Daha sonra suni sancı verdiler daha hızlı açılma olsun diye ancak açılma 1 cm geçmedi. Normal olsun diye ısrarcı oldum ancak en sonunda delirecektim. Sezaryen uygun görüldü. Ancak sezaryenden memnun kaldım ne yalan söyleyeyim😌