Miniksusamyolda Merhaba hanımlar . 6 haftalık hamileyim . Ama Doğumdan acayip korkar oldum sadece ben mi öyleyim yoksa benim gibiler var mi benim gibi Doğum korkusu olanlar Nasıl Doğum yaptı ? Anlatırsanız cok rahatlarım. Normal Doğum istiyorum hic bir sıkıntı olmazsa ama içimde acayip bir korku var
Whiteangel111 Miniksusamyolda allah seni ne yapmasin kuzum guldurdun beni 33. Haftadayim 2 haftaya dogum var dedi doktor ben senin kadar korkmuyorum bendemi sorun var acaba😂
Aynur63 Miniksusamyolda cnm hele dur daha çokk yenisin başka şeyleri düşün bence midem bulantım kusmam olur mu vs gibi😂hele bi 30 a gel sonra doğum düşünürsün inş
rabnaz6822 Daha çok erken ya Doğumu düşünmek için bende 11. Haftalık hiç düşünmüyorum :) hurma çok yiyorum Doğumu kolaylaştırdığı için . Hiç düşünme anını , bu güzel günlerin tadını çıkar :) bol bol yürüyüş ve bol bol dua et . Gerisi kolay 💁🏻♀️😅
Esir rabnaz6822 o hurmayı doğuma yakın yemek gerekiyor senin için erken istersen birtane ye yada araştır
duyguyilmaz rabnaz6822 Simdiden cok yeme ama fazla onerilmiyo erken dogumu tetikler falan Allah korusun.
Miniksusamyolda Doğuma yakın bol bol hurma yicem sanirim birde Meryem ana otu varmış Doğuma yakın günde bir bardak içiliyormuş açılma olsun diye. Benim korkularım hep o an gelene kadardır Doğum anında daha sakin olacağımı tahmin ediyorum bakalim kendi kendimi korkutuyorum aslinda hayirlisi olsun ama normal Doğum her zaman ilk tercihim olacak
Ilbilge Yazar Marie F.Mongan kitabın adı hypnobirthing mongan yöntemi bu kitabı okuyun hanımlar. Vücudunuz doğum yapabilmek için yeterli güce ve donanıma sahip çünkü biz KADIN’ız 💪🏻🌸
Fatosduzgun55 🙈 taze anne daha dur bakalımm.. düşünme ve bu gunlerın tadını cıkar haftaların gecsınde bır an once dogurup bebısıme kavussam dıyeceksın... benım doguma 24gun kaldı dha oturupda nasıl dogurcam demedim. Acaba bende mı bı sorun var🤣 kız bir sekılde dogurcaz içimizde kalacak degıl ya dusunup de en rahat gunlerını kendın kendıne karartma bebişin ve sen saglıklı ol bir seılde olur😘🤲
Miniksusamyolda Elimde olan bir durum degil sanirim ama normal olduğunu düşünüyorum tedirgin olmanın . Her bünye farklı benim gibi korku hisseden kadın cok . Sağlıklı düşününce yenebileceğimi biliyorum biz kadınlar güçlüyüz. Yardımcı olan kadınlara tesekkur ederim . Bu zamanda insan kendini rahatlatacak konuşacak insan arıyormuş
Lindam Miniksusamyolda ben şuan 30 haftalığım ve yeni yeni korkmaya başladım. Daha çok erken sizin için stres yapmayın durduk yere
Seymaert rabnaz6822 rahmin açılmasını ve kolay doğum olmasını sağladığı söyleniyor. bilimsel olarak ıspat edilmesede. Tedbiri senden taktiri Allahtan :)
Miniksusamyolda Acemilik iste 😄 ilk defa yaşadığım bir duygu her Türlü duygu yoğunluğunu yasıyorum yaşadığım endise de hamilelikle alakalı olabilir