ipekworld Kızlar merhaba bu beşiği beğendik içi de baya geniş ve kullanışlı hafif istediğin yere tekerlekleri sayesinde götürebilirsin . Alan veya kullanan memnun kalan var mı baya Begendim resimag.com/p1/3b780cd6023.jpeg
[silindi] ipekworld ben tahteravallinin başka bi modelini aldım . Nevresimleri falan çok kaliteli . Yıkadım hiç bir şekilde deforme olmadı . Bu beşikte öndeki korkulup inip kalkıyor mu . Ve yükseklik ayarı var mı ? Bunlar varsa çok daha kullanışlı olur .
Sedaseriner ipekworld bn anne yanı olandan aldim. Nevresimini falan yikadim bozulma olmadı. Daha kullanmadık ama ben severek aldim.
nursiracc ipekworld Ben tahterevallinin toro modelini almıştım,kalitesi falan çok güzel,ama oğlum içinde çok uyumadı ondan sonra 4 tane daha beşik aldık🤦🏻♀️Eşim de diyo ki ne kadar beşik aldıysak o kadar çocuk yapıcaz 😂boşa gitmesin beşikler diyo 😂
ipekworld [silindi] evet çıkıyor anne yanı oluyor ayarlı kademeli . Bana da baya kullanışlı geldi özellikle hafif olması çok hoşuma gitti sizinki ahşap dikdörtgen model olan Mı
ipekworld Yesiimduurmus 1000 tl ama canlı görmenizi tavsiye ederim aşırı güzel içi büyük rahat bi 3 yasına kadar yatabilir bence
nursiracc ipekworld Şimdi biraz uyuyo evet çünkü artık 13 aylık 😂Bakalım kızıma kullanıcam beşiği inşallah o uyur içinde 🤗