Ayssssss Merhaba 7haftalık hamileyim ve dün doktora kalp atışlarını dinlemeye gittim. Kalp atışlarında düzensizlik vardı ve çok canlı bir şekilde atmıyordu. Doktor Süreçle ilgili olumsuz konuştu. Bu gibi durum yaşayan var mı? Sonuçla ilgili de bilgi verirseniz çok sevinirim.
[silindi] Ayssssss bekleyin doktor bana ısrarla kürtaj alınacak kalp atışı yok dedi dün kanama oldu acile gittim kalp atışı var hemen karar vermeyin dünya yüzünde rizki yoksa rabbim bilir o zaman bizden gider sabredip dikkat edip dua etmeliyiz
Ayssssss [silindi] şu an benim için nasıl bir umut oldunuz anlatamam. Çok teşekkürler. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah