Kızlar bazen evde yürürken sag kasıgımdan ani agrı saplanıyor sanki kramp gibi ama değil. Böyle o anda kitlenip kalıyorum asla hareket edemiyorum. Bi kaç gündür olmaya basladı kalçamdan sol kasıgımdan da ani bıcak saplanmaları oluyo. Yalancı sancı mı oluyo bilemedim. Bilen yasayan varsa yazıversin inşallah öğrenelim ☺🙏🏻