AsmerMurad Merhaba kizlarr.36+6 haftalik hamileyim.cok korkuyorum suyum gelirde ben hiss etmem diye.boyle bisey ola bilirmi.yani suyum gelirse mutlaka hiss edermiyim
MMinikkus AsmerMurad imkansız yani hissetmemek 😂 sıcacık ve bi anda geliyo zaten anlıyorsun suyun geldiğini. Aralıklarla devam ediyo tabi bu durum
Cancana AsmerMurad aynı bende iç çamaşırım ıslak oluyor ama akıntı gibi az az acabamı diyorum 🤦♀️37 haftaya girdim