Iimran Kızlar ilk sorum kanguru alıcam ama bebeğimde kaçıncı ay kullanıcam onu bilmiyorum yani 6. Ayımızda mı başlamak gerekli. Diğer sorum ise hamileliğimin 3. Ayında basura benzer arka tarafımda 3 adet nohut büyüklüğünde bişey çıktı ama sarkma falan yok arada kayboluyo arada çıkıyo ana nohut büyüklüğünde dün afedersiniz peçeteyle silerken peçeteye kan geldi normalde kanamazdı bi kere yanma hissi olmuştu o kadar hamileliğinde buna benzer durumla karşılaşan var mı siz neler yaptınız henüz doktoruma söylemedim gerek duymamıştım
Aseldurupp Iimran basur çoğu hamiledir oluyor cnm bendebe olmuştu geçti kanguruda 8 aya yakın koydum çünkü tam kafasını tutamiyor yine 6 aylikta diye kıyamadım ama 4 aylık bile koya. Var