1234ipek Bazen renksiz su gibi akıntım oluyor biraz fazla geliyor hatta idrar kaçırdığımı zannediyorum ama idrar da olamaz çünkü hiç rengi yok su gibi
Tulaymustafa 1234ipek canım aynısı bende de var jelimsi kıvamdaaa 39 haftama giriyorum bsrshn1215 Aslimurat_38
Elifgul90 1234ipek kızlar bende de vardı hem idrar tahlili yapıldı hemdr kültür alındı bişey çakmadı normal dedi doktor 40haftalık hamileyim ama 35ten beri vardı