Nrsn93
16+1 haftalık hamileyim
Dün aylık kontrolümüzde doktor bebeğin bağırsaklarında parlama var dedi. İlk defa böyle bir şey duyduk. Doktor İkili testtiniz de bir problem çıkmadığı için çok endişe ermiyorum fakat Yine de 20. Haftada araştırılması gerekiyor dedi. Böyle bir şeyle karşılaşan var mı? Çok üzgünüm umarım kötü bir şey değildir.