Armin33 Kızlar, 8haftalık hamileyim ve dün gece tarif edemeyeceğim bir ağrı yaşadım.Daha önce hiç ağrım yoktu o yüzden panikledim.kanama vs yok. Progestan kullanıyorum hergün önlem amaçlı. Bu durumu yaşayanlar var mı, normal bir durum mu? Doktor randevum yarın. Ben de forum okuya okuya korkmaya başladım artık herşeyden...
Ayse3550 Armin33 normal canım bel ağrısıda oluyor bazen ama çok aşırı şiddetli olursa doktora gitmelisin 😊👍
Armin33 Çok teşekkür ederim cevabınız için 🙏 Aşırı evham var bu aralar galiba bende ,forumlar da psikolojimi bozdu. Hep bi korku var :(