Salihsaliha Arkadaşlar lekelenmesi ya da düşük riski olup istirahat edenler ne şekilde yatıyorsunuz geceleri sağa yatıyorum ama sürekli sırt üstü yatasım geliyo bir de bikac yerde ayakları yüksek tutmaktan bahşedilmiş var mı bu konuda doktoru bir şey söyleyen. 10+3 teyim
Sseydoss Gece istediğin gibi yat bu çocugu etkilemez yüz üstü yatsan dahi çünkü daha çok minik. Gündüzleri ayağının altına yastık koyabilirsin, ama hep iyi düşün iyi olsun. Oku hep.