Burcumunannesi Bugün 39 haftalığım. Nisan 3 gün önce geldi. 2cm açılma var. Sanırsam yalancı kasilmalarda var devamı yok 🤣
Burcumunannesi ezgibozkurtkocak bende doğumu bekliyorum ama tık yok sıkıldım artık yarın muayene olcam inşallah dogurtuyum. Seni der
Eceyavuz Bende 39+1 oldum nişan yok sancı cok hafif var açılma yok dedi doktor sadece yumuşama varmış bekliyoruz hala
Eceyavuz Burcumunannesi âmin herkese insallah evet erkek .. erkekler baya nazlı oluyormuş anlaşılan etrafımdakiler de aynısını söylüyor.. gerçi düşününce 41 haftaya kadar vakit var ama