SevgiIbrahim Bende cekirge dorukta dogum yapcam ama ziya cetin e gidiyorum kendi ozel muayene yeri. Gecen sene de dogum yaptimm cok ilgili doktor. Bi bak derimm. Ziya bey dorukla anlasmali calisiyor. 100 lira muayene ucretiydi.
Bayananne SevgiIbrahim bende hatice hanıma gidiyorum 7 aydır muayene ücretim 120tl geçen burda görünce fiyatları şaşırdım biraz fazla geldı bana o yüzden sordum canım fiyat değişikliği hepsi için mi geçerli diye bu ay henüz gitmedim ben