Palaca34 çalıştığı ebeyi öğren araştır bence :) yaşamın üst katında özel odalar var en konforlusu o kat. Arkadaşımdan biliyorum. Mehmet hoca ve bence dışardan çalışan tüm doktorlar o hastanenin en iyileriyle çalışıyorlar hastaneler bu tarz hocaları kaybetmek istemiyor cunku. Arkadaşımda her şeyin en iyisi yapıldı, İpek sonda kullanıldı ki normalde orda yapılmıyormuş pek. YeniDogan yoğun bakım da var. Ben de hiç sıcak değildim ama medical de çok kötü bu tarafta olunca da başka hastane yok zaten :) ücretleriyle ilgili bilgin var mı yaşamn?