Smyye0303 ben doğum yapalı 29 gün oldu. Belden uyuşturmalı oldum. (spinal) çok şükür bi mide bulantım falan olmadı. Sadece ilacın etkisinden tansiyon düşüklüğüm oldu oda herkesin olurmu bilemem. Bence bana göre belden uyuşturmalı daha iyi.ben çabuk toparlandım. Genel olduğunda uyanırken sedyeden kendi yatağına alınırken ağrın oluyo sanırım benim doğum yaptığım gün gece biri geldi acil sezeryana aldılar o ameliyathaneden bağırarak geldi çok ağrım var diye. Tabi korkutmak istemem bünyeden bünyeye değişir.