Gnlharst ii geceler cnm benimde aynı sekılde hem dip boyam hem ombrem gitti ayrıca saçlarım yarıya kadar bembeyaz maalesef 18 yasımdan beri beyazlarım vardı bildiğin nine gibi oldum 😂ama ben Doğumdan sonra boayatacagım o kadar durmuşsun bence az daha bekle derim bu konuda kimi ben de hamileydim boyattım diyor kimisi aman boyatma diyor ama kimseye kulak asma kendi için nasıl istiyorsa nasıl rahat edeceksen onu yap ayrıca Doğumda beyazlar için varsa eğer sprey kullanabilirsin