Haticece ocakta bebeğin kalbi durdu kürtaj oldum mart tada kimyasal gebelik eğitim araştırmaya gittim 3 düşük yaptım dedim yoksa bakmiolr kan aldılar bi ay sonra cıktı sonuç 2 gende pıhtılaşma aspirin kullaniyorum hamile kalir klamz igne dedi doktor 2 ay deneyemedik annemlere gittim geri kalan aylardada halem kalamadım eşimde de bendede sorun yok yumurta takibi yaptırdım bu ay doktora deniyoruz günleri kısmet ne zmn olur bakalım ama çok var hamile kalan burda edindiğim arkadaşlarda hamile şuan