zelis63 17 haftalığım aniden göbek deliğim ve cevresi ağrımaya başladı adım atınca daha çok ağrıyo başına gelen var mı ??!
CerenAkbulut zelis63 o haftalarda bende çok olurdu. Özellikle yürüdüğümde falan çok acırdı ağrırdı. Doktorum normal olduğunu söylemişti.
Cookie_the_pomy zelis63 bebeğin sırtı senin göbek deliği hizanda ise acıtıyor dur. Pozisyon değiştirdiğinde geçecekti :)
Serapefe4 Hamileliğimin başlarında olmuştu doktora söyledim rahim genişlediği için olur demişti siz yinede sordun doktorunuza ama önemli değildir inşallah 😊
BeybininAnasi Bende de oluyordu önceki haftalarda. Hatta böyle çekilme gibiydi. Şimdi geçti. Ben pek üzerinde durmamıştım, şiddetli bir ağrı olmadığı için. Anladığım kadarıyla sizinki biraz daha şiddetli, doktora danışmakta fayda var içinizin rahatlaması için ❤️
zelis63 BeybininAnasi Ewt aynı dediğin gibi çekilme gibi oluyo yürüyünce baya ağrıdı ister istemez telaş işte ilk gebeliğim biraz tecrübesizim 🤗
zelis63 Cookie_the_pomy Yeni yeni hissediyorum artk hareketli bir bebek sanki aniden sertleşiyor elimi atınca gidiyor aniden ağrı girince korktum
CansuCaner Normal canım aylarca ara ara çekeceksin. Delikten akıntı sıvı kötü koku gelmiyorsa endişelenme.